» Inte välkommen tillbaka...

Lite bilder från min Instagram @moaemelies ;) men ni som har blogg.se, har ni prövat R-Remby? As skojigt ;)
Nu är jag lite arg! Det kanske ska bli minus grader i veckan :o det som nyss va 20+ och jag åkte iväg och köpte sommarkläder men NEJ då... Bara därför så ska de bli kyligt! Tror det blir att flytta ner till Afrika efter skolan har slutat. Snart blir det nog att hälsa på Runa en sväng, är ridsugen men är så trött efter skolan så jag orkar inte :( Saknar Runa också, så kanske kommer upp lite bilder under dagen!


Evelina
28 Maj, 2012 - 18:06 / BLOGG: http://mittlivsomevelina.devote.se

Var med i min frågestund på min blogg vetja! Det skulle betyda mycket ifall du gör det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback