» Sista skoldagen imorgon


Från förra årets skolavslutning!
Oj oj! imorgon är de sista dagen man får träffa alla innan man går ut på sommarlov! Och nästa år går vi liksom i nian och blir då störst på skolan. + att man ska välja gymnasium och höja betygen och allt va det är. I sommar blir det iallafall mycket jobb, resor, äventyr osv för mig, hoppas jag iallafall! För veckan efter midsommar så ska jag iväg och springa på st Olovs loppet, det tar kanske upp en vecka med att vila osv. Efter det blir kanske en sväng ner till Stockholms skärgård och hälsa på min mormor i en vecka för att friskna till lite efter allt skit! Sen händer det massa roliga saker! Ska ha ponnyridning på Fäviken, ett jätte stort evenemang (?) här uppe i Jämtland som jag tycker är jätte roligt. Sen åker man med mamma-familjen (mamma, Micke och Alma + massa hästar) till Gotland och solar, badar och har värsta semestern. SUPER! Sen dagarna då man är ledig så kan det nog bli massa kompishäng, tjejerna i klassen, ridning (då jag ska få Runa i riktigt fin form, osv :) hoppas på det bästa! 
Och om bara 1 vecka släpper Jedward sitt album ;) 


Give it up
A girl like you
What it feels like
Dom bästa ut albumet! :D



Mathilda
14 Juni, 2012 - 11:23 / BLOGG: http://mathildafotar.blogg.se

Hej!
Just nu har jag frågestund på min blogg - och svaren kommer i en videoblogg ikväll!

Fråga gärna en fråga!

JOSEFINFOTAR ♥
14 Juni, 2012 - 11:23 / BLOGG: http://josefinfotar.blogg.se

Haha den bilden har jag fotat ;) men åh va vi ska hitta på massa skoj i sommar :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback