» Motorer: Stora som små!

Något av det roligaste jag vet är att köra saker, gärna ska det gå fort också! ;) Det spelar ingen roll om det är bil, gokart, moped, MC jag bara gillar att köra dom! Mitt "mål" just nu är att skaffa mellan MC när jag fyller 18, och bränna runt på den tills jag fyller 21 eller vad det är man måste fylla för att få köra TUNG MC! :D Fick köra lite rally med våran pickup i förrgår, och bara det är roligt! Och nu har jag bestämt att Moa ska testa min moppe, vare sig hon vill eller inte! ;) Men det kommer säkert gå bra! :) 
                                                      Min moppe: DT-50
                                                 Farsans: Super Duke 990! :D


TeaTheMaster
04 Augusti, 2012 - 19:44 / BLOGG: http://teadahlstroms.blogg.se

hahah du är så jävla söt ludde pluppen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback