» Mina hårrutiner duschar

 
 
Tänkte göra ett inlägg om hur jag sköter mitt hår och vilka produkter jag har i. Tycker det är jätte svårt och veta vilka produkter som är bra osv då alla reklamer säger samma sak och man får liksom inget perspektiv på det. Man måste nästan fråga frisören, men det är inte alltid som man har tillgång till en :p Så jag brukar pröva mig fram, så just nu använder jag det här som ni kommer se i inlägget. 
Schampoo & balsam/hårinpackning.

Just nu använder jag dessa två. Schampoot har jag bara användt i någon vecka, men än så länge tycker jag den funkar bra. Och sen har jag en 1 minuters hårinpackning som jag har användt i snart två år. Tycker den är jätte bra, men ska nog köpa en annan nästa gång för att se om den är bättre. 
Hårprodukter.

Från vänster till höger:
Efter jag har duschat använder jag alltid den här oljan, heter något med beautifying potion. Köpte hos frissan för nått år sedan. Sen har jag den här arganoil som jag har visat förut. Just den här är det lite silikon i vilket gör håret lättare att jobba med. Det är lite mer som en styling produkt än en olja. Sen gillar jag att ha volym i håret. Så Sunsilk, Memory Mist sprutar man i hårbotten efter att man har duschat sen kan man tupera och det håller i sig. Sen har jag Batisste, Dry shampoo. Jag duschar håret 2 gånger i veckan och sista dagen innan duschningen så brukar håret va fett så då använder jag den här, XXL volume. Den funkar bra men gör att håret lätt blir statiskt... Så nästa gång prövar jag en annan Batiste. 
 
Det var mina hårrutiner!
harebäst
 
 
 


Sara
03 Mars, 2014 - 19:07 / BLOGG: http://saraprestberg.webblogg.se

åh va kul inlägg!! jag använder också torrschampo, skulle aldrig klara mig utan det nu när jag har det haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback