» Min skolavslutning

Tjejerna i klassen

Jag och Ludde, han är igentligen mycket längre än mig men jag fick se längre ut på den här bilden ;)
Bilderna tagna av Tea
Lite bilder sedan gårdagen då man slutade 8:an. :)
Igår åkte jag ju till Clara Bogfors efter avslutningen. Satt och grillade och hade det jätte mysigt! Gud vad det pratades ;) Sen när vi skulle upp till stugan vi skulle sova i så va den alledels rök fylld då Claras mormor hade tänt på i kaminen och på något vis hade de väl glappat så det hade tagit eld inne i väggen så hela brannkåren kom och sågade upp och hade sig! Så det blev att sova i en annan stuga :) Själv åkte jag hem runt 1 på natten då jag hade så grymt ont i magen... Pappa hade suttit och kollat på fotboll så som tur var, var han vaken. Tack pappa!!
Sen när jag kom hem så dog jag nästan i sängen, skakade för jag var så trött + att jag hade ju knappt ätit någonting på hela dagen så kan ha varit därför jag hade ont i magen också :/! Sov till halv 1 idag... BUSIGT! Nu ska jag sitta och ät go middag med pappa och Annika! hej...


Emma
16 Juni, 2012 - 17:16 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

Typiskt att det skulle bli så!! Hoppas det är bra nu iallafall! Kul att du var med en stund iallafall :)♥

TeaTheMaster
16 Juni, 2012 - 17:16 / BLOGG: http://teadahlstroms.blogg.se

YEAH :)

Isabell - Mode & Vardag
17 Juni, 2012 - 17:16 / BLOGG: http://isabells.myshowroom.se

SV: Eller hur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback