» Fårö och mörkrädd

Fårö är ju mitt andra hem! Jag älskar Fårö samtidigt som det är här jag är som mest mörkrädd. 
Det är sån annan energi här än på andra ställen. Jag kan inte förklara det bättre än att jag blir väldigt rörd och lugn och fundersam på Fårö.
Min fina vän Lovisa har bott med mig i mormors sommarstuga i nästan en vecka men hon åkte hem igår till Tyresö så våran semester krockade med andra saker i hennes liv! Så nu bor jag med min mormor och hennes 4 systrar och snacka om att det är pensionärs häng! Kortspel på kvällarna och fika hela dagarna! Äldsta är 88 år och min mormor som är yngst i skaran är 73 år. Tänkt vad dom har varit med om mycket.
Nu ska jag fortsätta semestern! Det är inte alltid så lätt med semester för Moa Kjellström för hon har alltid ett behov att behöva ha något att göra! Så det är en utmaning som hon kan behöva anta
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback