» Ikväll!

tjooo!
Idag va de då skola som har varit så sjukt tråkigt, tycker de är väldigt skönt att de är helg men jag ska göra så grymt mycket! Först imorgon så ska jag åka skidor med mamma och vara med henne för hon fyller år ;) Sen på söndag så ska jag åka skidor IGEN fast med några roliga killar: Ludde, Joel och Aron :) (Y)
Sen ikväll så ska jag på gården till halv 10 typ för sen när jag kommer hem ikväll så ska Jedward!!!!!!! vara med i eurovision fast i Irland och tävla för att komma vidare till Eurovision i Azerbaljan, Atsherbanjan, akfbjkengpölaNFD eller vad de nu heter, vill så gärna se dom LIVE :D Så de ska bli super kul ;)
P.s KP kom idag! Bara jag som läser KP?! Bästa tidningen ever ;)
.


Sara [fotoblogg]
24 Februari, 2012 - 17:26 / BLOGG: http://saraprestberg.blogg.se/

VÄRLDENS BÄSTA TIDNINGGGGGG!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback