» Skola, dans, ridning, packning osv...

Hej hoooooopp! Idag så har de varit en vanlig skoldag fast en SLÖ skoldag. Först så hade vi NO prov som inte va så kul men de gick bra faktiskt ;) Sen så va de idrott men istället så hade jag och 3 andra tjejer dans, de va faktiskt ganska kul! As rolig dans. Disco som går för jävligt fort! Sen så va de lunch och sist SO som va segt för jag hittade typ ingenting om de jag skulle skriva om... SEGT! Sen satt jag och lyssnade på Michaela när hon spelade så fint på sin gitarr. Och nu är jag hemma! Ska rida om 10 min så igentligen hinner jag inte bloggar men MÅSTE :O För de är så kul ^^ Ikväll så måste jag packa också för jag ska på ledarutbildning i Kall direkt efter skolan imorgon, ska bli sååååå kul och spännande ;) Aja, bjussar på en bild sen vi stog och hade snö krig vid bussen på vägen hem ;)


Emma [foto]
16 Februari, 2012 - 14:50 / BLOGG: http://emmaeriksssons.blogg.se/

sexig ställning hon i grön, vit & rosa, kan jag få hennes nummer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback