» I'm coming home

jaaaaaa... :/
Igår så åkte vi ju till Kall för att gå på ledarutbildning. Det va mysigt men jag va inte på mitt bästa humör. Så trött, så runt halv 11 på kvällen så ringde jag min pappa och han kom o hämtade mig! Så snäll han är. Kändes tråkigt att jag inte kunde vara med, ville verkligen det!
Jag är ju så trött hela tiden, skulle lika gärna stanna hemma fråm både skola och allt annat för att bara vara hemma och vila. Så mamma ska ringa HC på måndag så jag ska få ta massa prover osv... Det ser jag inte fram emot... Nålar, sprutor :S USHA! Har typ fobi för det. Aja, men berättar väl mer sen :)
Söt bild på Jossan och Malin sen igår, när dom snodde min mobil ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback