» NY datorn


JA!! I onsdags fick jag ett sms från posten där det stog att mitt paket (dator) hade kommit! Såååå glad jag blev och satt hela kvällen med den i famnen och fipplade ;) Grymt bra, runt 5000 kr köpte jag den för och i söndags hade dom höjt tillbaka till priset 8000 kr, snacka om ett kap! Har gått i skolan hela vecka också, dock så va jag hemma 1 ½ dag, mådde så dåligt både psykiskt och fysiskt men nu så känns det som att det håller på att reda ut sig :) Har en förkylning i kroppen också... första skolveckan typiskt! MEN nu är det helg och jag ska sitta och slappa o mysa + lite matte! känns helt okej
hare bäst


Emma
31 Augusti, 2012 - 14:16 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

bra att det känns bättre!! ♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback