» Svartvit som svenskar

NU SÅ ÄR ALLT SVARTVITT PÅ BLOGGEN SOM ALLT ANNAT I DET SVENSKA LIVET!
Skämt å sido men det blir bäst såhär! Vem vet, jag kanske skulle skrämma bort folk från bloggen om jag hade massa glada färger i headern...

Idag fick jag frågan om jag har någon situation i livet där jag har känt mig övergiven.
Jag blev så himla tagen av den frågan! Efter en stund erkände jag både för henne som ställde frågan och mig själv att det är min Akilleshäl här i livet. Min största rädsla och den känslan/tanken jag har fått lägga mest energi på för att lära mig att tänka om och tänka rätt angående vad som är sanning och inte när den ensamma känslan dyker upp. Så himla fin fråga att ställa också för hur ofta frågar någon ''När har du känt dig övergiven?''. Det är en sådan jobbig känsla att känna så därför kändes det så mänskligt att prata om det!

Hade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback