» Hemma igen

 
 
I måndags kväll kom jag hem från en helg nere i Kalvefall, Småland. Mamma hade kurs i amason/riddarspel för några som aldrig har hållt på med det förut. Jag tog inte med mig Runa ner men fick låna en annan häst. Nordsvensk/fjording. Han var super mysig att rida, galoppen var som att rida en gunghäst, jämfört med Runa som är så gubbig :p Roligt iallafall att rida en annan häst.

Förövrigt var jag väldigt trött under helgen och kände att det var några varningsklockor som ringde. Att nu borde jag ta det lugnt och inte köra på för hårt. Liksom hela kroppen reagerar när jag kör för hårt sen jag hade min utmattningsdeprission. Vilket jag ser positivt, för då vet jag när jag borde stanna upp! 
Det som händer är att ångesten liksom bara slukar mig och jag känner att jag bara flyter omkring och har ingen fast mark att stå på. Det ända som funkar då är att backa några steg och vila. 
 
Så nu för att också inte känna att jag flyter omkring så mycket så har jag gjort ett schema/mål för våren. 
Mina två huvudmål är att klara av skolan och bygga upp kroppen. Så nu blir det att ut och jogga 3 gånger i veckan, kanske bara nu i början 2,5 km sen kan man ju öka på! 
harebäst
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback