» Mitt 2013

Kör ännu en sån här nyårs grej. Har sett att denna har har vandrat omkring på bloggar och tänkte att det skulle va kul å pröva :)
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag bröt mig loss från att vara någon jag inte trivdes att vara. Det krävde mycket men känner mig mer hel nu än jag någonsin har känt mig.
 
haha, Moa 2012 och 2013.
 
Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit väldigt blandat. Både mycket med och motgångar som fått mig att växa som person. Hade en tuff början på året då jag tog mig i kragen och började kämpa mig upp igen från att ha legat helt ''död'' hösten 2012. Men det har det varit värt. 
Började på en helt ny skola med nya lärare och elever. Spännande men ibland lite läskigt ;) Träffat väldigt mycket nytt folk, både på skolan och privat vilket har varit väldigt kul.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
3 juni... Dagen då jag fick vattkoppor 2 dagar innan jag skulle till Frankrike.. grr...
 
Vad är din största framgång 2013?
Att jag var med på ett riddarspel och red som amason. Och att jag började skolan igen! 
 
Bästa köpet?
Mina svarta jeans ;)
 
Vad spenderade du mest pengar på?

hehe... Nagellack, kläder och skor!
 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick börja på IM (typ ett program för dom som inte har slutbetyg i grundskolan) på Åregymnasieskola istället för att gå i Mörsil. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Applause av Lady Gaga.
 
Vem har du umgåtts med mest?

hmm... typ mamma och pappa, hehe. Bland kompisarna har det varit väldigt blandat.
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
nope.
 
Vart reste du under 2013?
 Stockholm, Möja, Dalarna och lite här och där i Jämtland :)
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
 Ett nytt kamerahus... hehe.. Och mycket mer ridning och äventyr.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt jordgubbar doppade i vitchoklad och firade med släkten.
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mindre ångest och bättre vinter i november, december.
 
 
Vem saknade du?
hmm... Mina gamla kompisar från nian.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Jessie, Ida, elever och lärare på IM.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Att ta det som det kommer, köp dig kamerahuset du vill ha och var tonåring!
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Klara
04 Januari, 2014 - 16:40 / BLOGG: http://ordspya.webblogg.se

ååh ♥

Sara
06 Januari, 2014 - 16:40 / BLOGG: http://photomemories.webblogg.se

jätteroligt inlägg och jätteintressant och läsa :) ♥

Svar: vad kul! :)♥
Moa Kjellström

Emma Mattsson
07 Januari, 2014 - 16:40 / BLOGG: http://emmafoton.blogg.se

åh va fina bilder Moa! :)

Tea Dahlström ❄
21 Januari, 2014 - 16:40 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

saknade dig också moa! :) men tur vi ses mer nu :') superfina bilder och kuligt inlägg! :D ❤ fyran va gott med jordgubbar doppade i choklad............ :'(

Svar: godaste ''godiset''!❤
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback