» Dag 15 - Något jag aldrig kommer glömma

När jag fick en överraskningsfest när jag fyllde 15.
fortfarande chockad Moa.
För ungefär 1 och 1/2 år sedan när jag fyllde 15 vart jag total lurad av mina klasskompisar. Hade bestämt med 2 tjejer i klassen att vi skulle träffas och liksom fira mig lite. Sen på kvällen så skulle jag och mamma iväg på en ''intervju'' med tidningen om amasonerna och riddarspelsträningarna osv.. Och jag trodde ju fullt ut på det! Så när vi skulle öppna dörrarna till rummet där vi skulle prata så bara står typ alla i klassen + 7 till och bara skrek ''Grattis!!!''. Haha... Jag vart så chockad så jag sa typ bara ''neeej vad taskigt'' och var påväg därifrån! hahah... Vart så klart jätte glad och sen vart de fest :)  Något jag aldrig kommer att glömma!
Bilder tagna av Sara Prestberg.
 
 


Sara
17 September, 2013 - 21:10 / BLOGG: http://photomemories.webblogg.se

åhhhhhh det var så himla kul!

Emma Eriksson
22 September, 2013 - 21:10 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

det var så himla roligt!! :D ♥

Tea Dahlström ▲
28 September, 2013 - 21:10 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

Åh, minnen! :D Det var en underbar kväll :)
SHIT va alla ser småa ut, hahaha :) man växer faktiskt till sig trots att man inte tycker det, man tycker man ser exakt likadan ut som två år tillbaka men det blir så tydligt när man ser gamla bilder hihi :)

Svar: Ja, tänkte på det när jag såg killarna. Stor skillnad :)
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback