» Dag 8 - Mina drömmar

1. Bli kändis för någonting bra.
2. Ha en gård med en massa hästar. När jag blir äldre att ha som fjällturer med hästar så får folk komma och boka turer osv :)
3. Bo i ett varmt land. Flytta utomlands i några år när man är klar med skolan och allt!
4. Vara en designer för en vecka. Få designa kläder, assecoarer och sånt och få sälja i butiker ;)
5. Tävla i western med Runa. Få åka runt i Sverige och tävla med Runa. 
 6. Börja övningsköra. Snart så börjar man.
7. Att få se 4 säsongen av Pretty little liars. 
De va mina drömmar :)


Emma Eriksson
13 Juli, 2013 - 15:45 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

pretty little liars är sååååå läskigt :o

Tea Dahlström ▲
21 Juli, 2013 - 15:45 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

läskigt, satt faktiskt och tänkte här om dan på vad roligt det skulle vara att hålla i egen turridning när man blir vuxen! :D så moa du och jag kan ju starta turridning på fjället tillsammans och tjäna storkosingan medans man gör något man tycker är kul :D kiing! ;)

Svar: Både rida och tjäna en massa pengar, snacka om lyx ;)
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback