» Nu kör vi...


fick mig en kalender av pappa

Den här dagen har nästan ingenting fungerat. Åkte till skolan, kände mig trött och ledsen, men som tur va så var det en dag då jag bara skulle gå till kl halv 12 eftersom jag inte mår så bra psykiskt kan man säga, de är därför jag inte har bloggat å mycket (som tur va har jag ju nu fått hjälp så det är på bättringsvägen) 
Pappa kom och hämtade mig, åkte hem och åt lunch sen åkte vi hela familjen (jag, pappa, Annika och Alma) iväg till holiday club och badade. Annika är ju också som sjukskriven kan man säga så hon är också hemma, Alma slutade ju kl 20 över 1 och pappa tog ledigt idag för att va lite extra stöd åt mig :) Imorgon blir det tillbaka till skolan igen. Ska vara på skolan i ungefär 2 timmar sen blir det lunch med pappa och sen tillbaka till skolan igen för att gå på några viktiga lektioner/ämnen som jag ligger efter i.. 
hare bäst så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback