» Mys


Haha, Nakke ville verkligen inte ge mig nån puss... ;)

Idag har jag vart så himla trött. Satt nyss och mös med Nakke men mamma och Micke snodde honom på en promenad så nu är jag hemma med Alma! Ska väl snart gå och lägga mig, måste kliva upp 8 varje morgon fasten jag inte går i skolan. Bara för att inte vända på dygnet! :) Ímorgon blir det plugg, plugg plugg! Matte, matte, matte! Har ju inte så mycket att blogga om nu när jag endån liksom är hemma och tare lugnt, men ni får stå ut! När jag har frisknat till då!
tror de börjar växa fram en liten beliber inom mig! 
hare bra


Klara x)
05 September, 2012 - 22:19 / BLOGG: http://klaramoanges.blogg.se

KRYA PÅ DIG MOA! <333333333333333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback