» En god kopp redigering


busigt!

Idag har jag faktiskt vart på skolan en stund, kändes skönt att vara tillbaka! Men bara efter dom där timmarna (runt 3 timmar) va jag helt slut. Men en bra bit på vägen iallafall :) Åkte sen hem med 11 bussen och stack nästan direkt till Runa och myste, försökte också på att trickträna henne. Imorgon blir det skola till kl 13.00, då hela klassen slutar! Sen åker faddrarna i konfa gruppen (som jag är igentligen med i) till Torpshammar och hare super kul, men jag känner att jag inte riktigt orkar följa med så för mig blir det att stanna hemma. Ska till Undersåker en sväng på kvällen och ska kolla på film med några goa killar :)
Hare bäst!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback