» Luminous

 
Jedward har ''släppt'' en ny musikvideo, lite annorlunda men grymt bra!!

Nu har jag kommit hem! Åkte 9 timmars bil igår och kom hem runt 12 tiden på natten. Gjorde inte så mycket hos min mormor förutom att sova typ, har vart så himla trött så passade på att vila nu när jag inte är hemma :) 
 
Blir att åka till skolan en sväng vid halv 5 tiden också, ska bli snack om hemundervisning för att jag inte riktigt orkar gå i skolan så mycket, få se vad dom säger! Sen imorgon blir de stan på förmiddagen, ska till bup en sväng och sen blir de lite vintershopping med mamma :) Ska också köpa present till Linda som fyller sexton imorgon, ska kanske till henne på kvällen sen och äte lite tacos ;) myyyyys.... 
Hare bäst


Sara [Foto]
16 Oktober, 2012 - 14:23 / BLOGG: http://photomemories.webblogg.se

åh, hoppas allt löser sig med skolan och så! PUSS PÅ DIG BÄSTA OCH LYCKA TILL MED ALLT! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback