» Självförtroendepepplåtar

Lång rubrik, nytt ord, kom på de nyss... ;) Är hos mamma just nu och orkade inte ta med mig kameran så den ligger ensam hemma hos pappa i mitt rum och gråter. Men må ju blogga och kom på att jag kan ''länka'' några jätte bra självförtroende pepplåtar.

Dom dagar då man bara hatar att se sig själv i spegeln, ingenting passar och man vet inte vart man ska ta vägen. Man känner sig ivägen och att alla bara vill ha bort en, då kan man behöva en låt/låtar som får en att må bättre och tänka att jag också är en människa på jorden och att jag är precis skit bra som jag är! Har själv suttit och lyssnat på dom här! Glader man blir :D



who says - Selena Gomez
Raise your glass - P!nk
Worlds greatest - R. Kelly
Gamla låtar men sjukt härliga texter!



Emelie-Eyebe
05 Maj, 2012 - 18:46 / BLOGG: http://eyebe.blogg.se/

Fin blogg, lust med bloglovin byte? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback