» Rackartygarna

Idag har jag varit med Ludde hela dagen, en tuff kille jag aldrig har skrivit om här i bloggen förut! Första gången nu, shiiiit! Ironisk... ^^
Vi har iallafall suttit och latat framför desperate housewives, som jag tvingade Ludde att kolla på, vi kollade också på massa roliga videos! Hahaha, visar i ett videoklipp nedan! Sen fick han vara min packåsna och bära på dom tungaste väskorna, till pappa för jag ska nu bo här i 1 vecka! tack ludde^^ Sen ville han rida, så han fick de :D Runa verkade tycka de va kul iallafall, tror faktiskt att Ludde också tyckte de va kul, men vet inte om han vill erkänna de ;) bra gick de iallafall! Så nu blir de plugg för mig hela kvällen... Eller ja, typ, nästan!
Haha, så sjukt roligt!!


Emma
06 Maj, 2012 - 20:22 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se/

asså vafan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback