» 10 bra sanningar om mig

Då sätter jag igång med dom bra sanningarna om mig!

1 Jag är duktig på att vila och inte köra slut på mig själv.
2 Jag går nästan alltid min egen väg, gör som jag själv känner tex om jag vill gå på den där bion eller inte. Inte påverkas av andra.
3 Tar inte åt mig om någon säger något elakt om mig osv...
4 Att tänker verkligen igenom någonting innan jag gör det så jag inte gör något tokigt!
5 Är inte så blyg, iallafall inte vad jag tycker! Tycker jag är rätt så framåt! :D
6 Kan tycka att skolarbete är riktigt roligt och intressant!
7 Är väldigt nyfiken på omvärlden, liksom kulturer och hur det ser ut! Min drömresa är att åka till Japan i en 1 vecka ;)
8 Gillar min kropp, vikten, hur den ser ut osv! Känner mig bekväm i den!
9 Att jag älskar det jag håller på med, ridningen, fotograferingen, dansen och riddarspelen ;)
10 Att jag är så modig när det gäller äventyr, älskar att sticka ut och rida där man aldrig har ridit förut, där det kan vara jobbig terräng eller mycket vatten! ;)

Måste erkänna, det var svårare att skriva om dåliga sanningar än om bra sanningar. Är inte alltid så lätt att berömma sig själv har jag märkt :O!



Anonym
07 Maj, 2012 - 18:42

hahahahahha, älskar första!! ♥♥ /saraaa

Anonym
07 Maj, 2012 - 18:42 / BLOGG: http://jaasses.webblogg.se/

Hej, har du några planer för veckan? :)

Jag har en dröm att bli en berömd skådis och kläddesigner så kolla gärna runt lite i mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback