» Trötter!

Ursäkta mina extremt fina finnar men man är ju faktiskt i tonåren ;)
Hellu! Har inte orkat blogga så mycket idag men har vart på skolan och sen så stack jag på gården. Skulle inte ha gjort de för jag var för trött :) Men de va väl en rätt så nice kväll endå! Härliga människor, mysigt osv... rekomendeeerar dom som bor i närheten ;) Var väl mest med Sara, men nästa vecka blir de nog inge gården för då ska jag ju vara ute på utflykt i 3 dagar med skolan ;) Från onsdagen till fredagen! Ska bli såååå mysigt. Kameran kanske hänger med och då blir det nog väldigt många roliga bilder.
I helgen blir det nog att plugga och rida, vill också ut och experimentera lite med kameran, så vi får väl sen men...
god natt!


Sara [fotoblogg]
24 Mars, 2012 - 22:38 / BLOGG: http://saraprestberg.blogg.se/

var awesooome! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback