» Ridning med hästarna #1

Hahahahaha! Älskar den här bilden på Runa!

Linda, tog kort på henne i smyg ;)

Kvannes jätte fina man
Tjolahopp! Hela denna dagen har jag varit på Wången, som är ett ridhus i närheten av Östersund. Det var jag, mamma, Linda och Micke som red. Vi hade med oss fyra hästar: Runa (min häst), Kvanne, Wiggo och lilla Jesper :) Vi har ju kört igång med riddarspelsträningen nu och bara fler och fler vill hänga på! Tycker det är så kul :D!! Om någon vill hänga på och rida på riddarspel, som har en häst, så är det bara att kontakta mig eller min mamma, Maria Kjellström ;) Desto fler desto bättre! Just nu sitter jag och kollar på teen mom. Tycker så synd om dom, inte för att dom har ett barn men alltså allt dom har gått igenom osv.. Aja men nu ska jag fixa lite här hemma! Hejsvejs


Emma [foto]
11 Mars, 2012 - 18:45 / BLOGG: http://emmaeriksssons.blogg.se/

HAHAHAHAHAHAH första bilden, för skön


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback