» Inget Rumänien?

Sitter och kollar på western riding på youtube! Påminner lite om varför jag valde just den ridningen. Tycker det är så djävulskt härligt och roligt med western och alla lektioner jag har varit på!
det enda jag tycker är så himla hemskt med western ridning är att en del har rodeon! Hästarna kan bli så himla skadad. Jag vet inte om man kan kalla de för western ridning men de är ungefär som inom samma ridning.

GUSE! Jag är lite deprimerad just nu... :'(!!! Jag har 1 mindre följare! NOOOOOOO! jaja, sånt händer väl :/!
Men idag så bestämde jag mig för att inte åka till Rumänien... förklaring:
JO... jag har ju haft de lite svårt så här med mig själv. Liksom tänker fel och mår bara dåligt, kan tycka de är jobbigt att vara med kompisar fasten dom inte har gjort någonting fel alls! och känner att jag inte riktigt vet om jag kommer klara att åka dit då. Sen så kommer ju dagarna att bli långa, resan kommer att bli tuff osv... Mamma har ju vart där nere många gånger. Hon berättade liksom att de va som en helt annan verklighet och att de nog är väldigt nyttigt för mig att se men när jag väl är mogen! För just nu känner jag att jag inte skulle kunna klara av att åka iväg. Man ska ju liksom åka för att man vill, inte för att man känner sig tvingad! Jag kände först att jag skulle åka för att alla andra åkte, men sen så började jag fundera och sen, med hjälp av min smarta mor, så har jag kommit fram till att jag inte ska åka. Jag vill åka för att det är kul och att jag ska kunna se fram emot de men de gör jag inte just nu. Jag skulle ha åkt om de här var en enda chans i livet men man kan åka iväg på sånna saker fler gånger. Så för min egen skull så stannar jag hemma... Hoppas ni förstår :)



Klara x)
18 Mars, 2012 - 21:54 / BLOGG: http://klaramoanges.blogg.se/

:'''''(( ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Josefin
30 Mars, 2012 - 21:54

Jag rider oxå western, och har min egna häst :D Så himla roligt! Tävlar du någonting? :)



Mejla gärna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback