» Städerska?

Har inte hunnit blogga någonting alls för jag har för första gången inte haft tid! Igår så stryckte jag 15 m tyg med Linda, sen direkt efter det stack jag iväg på bio med Joel och Ludde! Den hette typ ''Prometheus''
Själv rekomenderar jag den inte! ;) 
Sen denna dag har jag städat, hela dagen. Har nu klarat av min/mitt (?!) första dag på jobbet ;) Inte så kul, fick städa olika hotell rum och toaletter, wi! Men tjäna pengar gör man så det är ju bra! Ska dit på onsdag igen. Och om bara 1 vecka så börjar ju st Olovs loppet och jag måste verkligen träna eller typ försöka springa så långt som min sträcka för att se att jag klarar av den! Aja, annars blir de väl powerwalk in i mål! Imorgon blir det frissan också, spännande! Är helt slut efter idag så nu blir det att sova. hörs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback