» St Olovs loppet med stimmet

 
 

          
i stimmets fina buss
hähöhö, växling!
 
 
Inne i Wången som jag skulle växla i, efter mördar backen! Claire (en tjej i laget, som jag åkte hem med sen) tog bilden och bilderna nedan :)
Växling och sen va man slut...
Feeling beautiful today! ojjj...

Har vart och hejat och sprungit på St Olovs loppet hela dagen då man springer från Östersund till Trondheim. Jag va med i ett damlag som heter ''Stimmet'' och vi hade de jätte roligt! Känns riktigt bra att ha sprungit de nu så nu framöver blir de att heja på dom andra tjejerna som ska springa mot/in i Norge då dom går i mål på lördag! ;)


Sara [fotoblogg]
27 Juni, 2012 - 19:02 / BLOGG: http://photomemories.webblogg.se

awesooooome, och så fina fiskisar!!!!!! :D

Svar: Snyggast ;) !!
Moa Kjellström

Emma
27 Juni, 2012 - 19:02 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

bra jobbat moa! ser bra ut ;) och killarna på bilden inne vid wången ser ju snygg ut fan! :o

Svar: Haha! Jag tänkte också på de ;) busigt!
Moa Kjellström

Clare
01 Juni, 2012 - 19:02

Visst var du fin när du hade kommit i mål!!! Nästa år tycker jag att du bör följa med till Norge :-) Tydligen är killarna där ännu snyggare än dom i Wången...

Svar: haha! Jo, fick höra lite skvaller från dom andra tjejerna att de va riktigt fina killar där ;)
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback