» SHOPPING

Klänning köpt på Indiska 299:- blå kofta 99:- HM
T-shirt köpt på Lindex 149:-
Mörks jeans HM 199:-
Har inte riktigt orkat blogga nu på ett tag då jag har mått sådär bra! Men det blev lite ändring i helgens planer då jag åkte in till stan i lördags istället :) Köpte allt jag behövde (nästan, man vill ju alltid ha mer ;) och införskaffade mig en avslutningsklänning också! Känns helt sjukt att det är sommarlov för alla Mörsilelever om bara en vecka! Har massa planer inför sommaren då jag har bestämt mig för att ta vara på den och inte bara sitta inne ;) har kanske fått mig ett jobb också på ett hotell upp till fjälls! Pappa ska ringa och prata med dom, så får väl se då! HOPPAS
sen idag så blev de konfa återträff, nästan iallafall. Fick hem mina konfakort också så dom lär väl visas här senare. :) höres!


Sara [fotoblogg]
11 Juni, 2012 - 20:54 / BLOGG: http://photomemories.webblogg.se/

åååh vad fina mois!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback