» Woho! Skola idag

Tjoooo! Idag så va jag på skolan för försa gången på länge. De va faktiskt ganska roligt att vara tillbaka :) Kände att jag va på banan igen, så nu är de slut på dom tråkiga inläggen här på bloggen (hoppas jag. Det blir att plugga hela dagen låååååång idag...
Ej kul!
Ååååååå! Jag vill så gärna att jag får dom sista 1500 kr till kameran jag länge har velat haft. Det jag mest kommer att fotografera då är nog mina äventyr med hästarna och massa natur. OCH djur. Älskar att fotografera levande saker + att då kommer den här tråkiga bloggen bli rolig! Då blir de inte sånna här tråkiga inlägg! Det kör vi på!

OH juste! Imorgon är de ju alla hjärtansdag. Själv är man då singel. Ingenting jag lider av men ibland skulle de va mysigt med en gosig liten kille :) Men vem vet! Plötsligt händer de ;)
Bjussar på en go video:
'
HEJSVEJS!


Ebba
13 Februari, 2012 - 17:51 / BLOGG: http://ebbakvarme.blogg.se/

Oj mycket prov, men kämpa på bara!! :)



Va kul att du ska köpa en kamera! =)

HAr du funderat på någon?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback