» Tjejmiddag med melodifestivalen

Tjo! Igår så va jag i Undersåker hos Malin med nästan alla tjejer i klassen (8c)! Vi hade de jätte mysigt! Vi kollade på melodifestivalen och Ulrik gick vidare!! Hans låt va jätte bra + att han är så fiiin!
Sitter som en bulle! (jag med skjortan:P)
:D Åkte sedan hem vid 12 och när jag kom hem så gick jag o la mig direkt! Somnade som en stock och snacka om att jag drömde mycket inatt! Drömde att jag va i New York själv och bodde i en lägenhet och att jag sen träffade Greyson Chance som jag hängde med! Pratade engelska hela tiden och va värsta stolt (för engelskan alltså)! Sen så va vi värsta polarna som om de va helt normalt, fast han va känd. Ja, herregud. Sen drömde jag att jag hade släkt fest på skolan, som sen blev värsta mardrömmen! Oj oj oj, mer tror jag inte att jag ska berätta :P

Idag så skulle jag igentligen iväg på riddarspelsträning men känner att jag inte orkar, måste plugga franska också, har prov imorgon! Saknar Runaaaaa!! :'(
Aja, hejdå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback