» Slalom hela dagen

hellu! Idag så har jag åkt skidor i Åre hela dagen... eller nästan hela dagen. Gick till mamma runt halv 11, vi kanske åkte till åre kl 12. Sen åkte vi till kl 5, för att sedan gå å äta middag, där nere i byn :) Sen efter det stack vi ut i backen igen fast då va de ju kvällsåkning ;) Sjukt kul var de iallafall! Imorgon så ska jag ju åka igen! Måste kliva upp kl 7 för att åka till Åre å åka skidor igen, kommer ha världens träningsvärk :O! Men kul :D
På dagen:
På kvällen:

såååå mysigt!

P.s jag gillar att skriva P.s meddelanden :O Men jag har köpt mig ett par ny skidglasögon :D



Klara x)
25 Februari, 2012 - 22:16 / BLOGG: http://klaramoanges.blogg.se/

sv: jag veeet! va ju bara tvungen att berätta för er att dom e mina liksom, så det är ingen idé att försöka ;) <3

Emma Mattsson
26 Februari, 2012 - 22:16 / BLOGG: http://emmwahmattsson.blogg.se/

sv; ååh tack Moa! :) blir så glad!

härlig bilder :)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback