» Happy again?

Hej hopp! Dagen va inte så bra idag fram tills vägen hem på bussen, då jag åkte med några roliga killar! Tror jag inte har känt mig så glad på så länge :'D Hoppas den här jobbiga tiden jag har haft nu i 2 månader gått över! En av dom spamma mig med 40 sms -.- och spammade 2 andra också! Men vi ger igen :)
Över till någonting annat. Jag tror jag ska köpa Canon kameran. Inte pga (som vissa tror) att alla andra har en canon utan för att dom har bra priser på kameror, objektiv och tillbehör! Dom har också ett stort utbud på objektiv. Sonyn som jag funderade på först försökte jag hitta objetiv till men det va ganska svårt! Så jag tror jag kör på Canon! :D Måste bara få ihop dom 600 sista kronorna, ;)
Men nu ska jag fortsätta kolla på 
Någon annan som kollar på denna braiga serie?? :D


Sara [Fotoblogg]
20 Februari, 2012 - 16:47 / BLOGG: http://saraprestberg.blogg.se/

bääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst.

TeaTheMaster
20 Februari, 2012 - 16:47 / BLOGG: http://teadahlstroms.blogg.se/

Vilka killar? ;] <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback