» Bloggen om dåliga dagar!

Ja, idag så hade jag världens sämsta dag... Ingenting gick bra och jag bara va sur och blääää! Jag bara skriver om mina dåliga dagar känner jag, får ta och rycka upp mig så imorgon så blir de en bra dag! :) kan man ju hoppas! Men idag/ikväll så blir de nog mest att jag ska plugga so och färga håret på mamma + att jag själv måste duscha! Nu lite härliga bilder sen i sommras för jag saknar den sååååååå mycket! På franskan idag så satt jag och drömde mig bort sen vi va på gotland, stockholm. Gröna lund, Sudersand (världens härligaste strand), dom varma kvällarna, allt badande och Liv som jag träffade för första gången, hur härlig tjej som helst! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Lockigt hår.se, badade stup i kvarten ;)

Min morbror och kusin på grönan!

Jag och Alma spelade golf :)

 

 



Sara [Fotoblogg]
08 Februari, 2012 - 17:15 / BLOGG: http://saraprestberg.blogg.se/

åååh satan vad härligt!

Emma [foto]
08 Februari, 2012 - 17:15 / BLOGG: http://emmaeriksssons.blogg.se/

vill dit vill dit vill dit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback