» ork int...

 
vill bara sitta i skogen i ett litet hus och tycka synd om mig själv!! pms barn, så känner jag mig! tack, precis innan skolan börjar å allt.

Men för övrigt har jag faktiskt köpt mig en dator! :D sjukt härligt och slippa mammas halvbra'a dator... 5000 kr fattigare men inget jag ångrar ;) Kostade igentligen runt 8000 kr men dom hade sänkt priset så sjuuuuukt mycket så kändes riktigt bra! Kommer på måndag eller tisdag. Bild kommer på den 
 
Hare bäst, de skulle iallafall jag vilja...


Klara x)
24 Augusti, 2012 - 21:00 / BLOGG: http://klaramoanges.blogg.se

kämpa på moa! lider med dig...
och som salt i såren, skolskogen på tisdag!
tror jag måste gråta lite.

Emma
24 Augusti, 2012 - 21:00 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

Vad kul med ny datorrrr!!!!!
men vad har hänt moa? ♥

Svar: såå skönt med en egen! jo, men de är typ inget som har hänt jag kan förklara på facebook eller något!♥
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback