» Massa skit

Hej!
Jag funderar på att skriva i bloggen igen.
För det mesta så älskar jag att snacka om tankar och funderingar som dyker upp spontant och min omgivning har inte alltid energin att ta in mig och allt flummigt jag spyr ur mig... Jag förstår dom helt och hållet för jag orkar inte heller lyssna på deras snack alltid! Inget illa menat åt något håll, jag tar inte illa upp för jag relaterar till 100 procent! Därför har tankarna dragit mot bloggen för det är så roligt att dela med sig av allt skit jag tänker, dessutom är det extremt (ta mig med en nypa salt...) tillfredställande att trycka på ett tangentbord. 
Så här är det första inlägget sedan 2014.
Det kanske blir det enda inlägget 2018 men skit samma, jag har iallafall börjat på något som verkar vara en rolig idé!

Hade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback