» Snowboard nästa, eller?

 
Halsduk och ny ridhjälm.
 Snowboardskor :D
Ryktsten, borstar, pippistrumpor och ryktlåda
Några födelsedagspresenter!
 

Fick ett par snowboardskor i födelsedagspresent som jag aldrig trodde. Så nästa köp blir väl en snowboard kanske? Kändes lite yolo att önska mig ett par snowboardskor efter att jag bara har åkt en gång ;) Men kände att skidåkning har jag tröttnat lite på och snowboard blir ju en utmaning så får se hur det går.

 
Sitter och lyssnar på Friinga - Christer Halvarsson
Såå mysig låt, specielt om du kommer från Jämtland ;)
harebäst


Klara
10 Mars, 2014 - 15:52 / BLOGG: http://ordspya.webblogg.se

faeen va najjs!
det är askul med snowboard när man lärt sig och skippar ramla hela tiden hahaa 😂

Svar: Ja, alltså det gör ju så jäkla ont när man väl ramlar så nästa gång hoppas jag på färre vurpor... 😣
Moa Kjellström

Sara
10 Mars, 2014 - 15:52 / BLOGG: http://saraprestberg.webblogg.se

men vilken rolig present!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback