» Att fotografera en valp...

La ju ut ett inlägg på Neo för några veckor sedan, då jag fotograferade honom. Men det är inte alltid så lätt att fotografera en valp då dom tycker om att göra allt annat en det man säger till dom... Så utav 100 bilder så fick jag kanske 6 bra? haha... 
 
 
 
 
 
 
 
 
åå, vad är det?


Imorgon har jag mitt första nationella prov och sen så bär det av mot småland. Mamma ska ha kurs i riddarspel och lära en massa tjejer hur man rider som amason! Så då ska jag få följa med och hjälpa till + att jag får rida en nordsvensk/fjording ;) Ska bli spännande! Så kommer hem på måndag kväll så ingen bloggning under helgen.
Harebäst
 


Hedda Rönnlund
17 Mars, 2014 - 21:32 / BLOGG: http://hheddar.blogg.se

Vad fina bilder!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback