» 2013 med min mobilkamera

Hallåj! Tänkte göra en 2013 resumé med bilder från min mobil. Lägger ju nästan aldrig upp sånna bilder fast jag tar lite mobilbilder då och då!
January:
 
Jag var ute och åkte mycket skidor med mamma och Alma i Åre. Det var min sista säsong då jag fick åka gratis.
Många fina dagar i backen :)
Februari: 
Jag började komma igång med ridningen igen.
Var uppe i skidstugan i Järpen.
Mars:
 Det kom en massa snö, såå mysigt!
 
Var på melodifestivalen med ''mammas'' familj och lillsyrran.
April:
Besök hos mormor i Stockholms skärgård.
 
Runa började att fälla vinterpälsen!
Lillsyrran fyllde år så det vart jordgubbar doppade i vitchoklad.. mmmm...
Nakke var envis och ville inte komma in, haha!
Maj:
 
Köpte converse inför sommaren ;)
Det var sånna himla fina solnedgångar!
 
 
Jag satt och fixade med schabraket inför mitt första riddarspel på hästryggen.
Juni:
Värmen började att komma.
Det vart nian middagen, första gången man träffade klassen efter att varit borta hela vintern! Sjukt nervös man var då ;)
 
 
Haha, jag och Alva.
ännu fler fina solnedgångar.
 
 
Jag fick en kusin, Sigrid :)
Juli:
 
Jag åkte på en mini-fiske-semester med pappa, Annika och badass Alma uppe vid Enafors.
 
Jag åkte till Möja igen med familjen. Körde flakmoppe för första gången, Nakke åkte för första gången ;)
 
Det vart en sväng på Gröna Lund.
 
 
Augusti:
 Sen var man hemma igen i regniga Jämtland.
 
Sen vart det Möja igen, haha. En liten sväng innan skolan började.
Sen i slutet på augusti skulle jag gå till en stuga uppe på fjället. Pappa och Annika red och jag gick före dom kanske 10 min och gick 5.5 km fel, haha! Klant... Så fick gå tillbaka dom där 5,5 km och sen gå 8 km åt rätt håll. Var helt slut i benen sen.
Akilles var iallafall glad.
September:
 
 
 
Det vart ridning i värmen. 
 
Fick popcorn av lillsyrran. Och shopping med Jessie.
Sen kom hösten.
Jag var väldigt trött och sov mest.
Oktober:
 
Lite ridning vart det ändå.
Sen kom snön.
Plugg.
 
Halloween.
Lunch med Jessie i Åre.
 
Och klippning.
November:
 Mörkt jämt!
 
December:
 Det vart träning på Wången.
 
Jag åkte ner till min gudfar i Stockholm runt Lucia. Var jätte mysigt :)
 
haha, posade lite med Nakke.
 
Fick ett stativ i tidig julklapp.
 
Jag åkte mitt första åk i backen.
 
Jag var och firade min kompis, Michaela. Vi färgade håret på henne och jag var så klantig och gjorde illa ryggen ;)
Det var mitt 2013!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


Josefin Norlén
01 Januari, 2014 - 14:11 / BLOGG: http://josefinanna.blogg.se

vilket roligt inlägg moa! GOTT NYTT ÅR!!!

Svar: tack detsamma! :)
Moa Kjellström

Emma Eriksson
01 Januari, 2014 - 14:11 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

roligt inlägg! :)

Tea Dahlström ❄
21 Januari, 2014 - 14:11 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

kuligt inlägg moa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback