» Depp Moa

haha, dom gör min dag!

Dom senaste dagarna har de bara varit skit... Förkyld, vår utbytesstudent, Jessie, har flyttat efter att ha bott hos oss i över ett halvår. Hon bor fortfarande i Järpen och vi kommer ju träffas på skolan och efter skolan men ändå, de blir ju liksom ett tomrum här hemma. Samtidigt är jag bara allmänt deppig, känner att jag bara flyter omkring, har ingen motivation att göra något, kan ju bero på förkylningen också! Men men... Ibland får man bara ha en deppperiod!
I onsdags när jag började att känna mig sluck så tröstshoppade jag lite, funkar alltid ;)
 
 
 
Rea på junkyard (y)! 
harebäst
 
 
 


Klara
24 Februari, 2014 - 18:17 / BLOGG: http://ordspya.webblogg.se

hahaaa ååh phil och dan vet hur man muntrar upp en ledsen tjej!
och om du vill prata någon gång så är det bara att skriva ❤️

Svar: Hihi, ja!
Tack ❤️
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback