» Saker jag vill pröva innan jag dör.

Idag fick jag bara ett ryck och skriva ett inlägg om saker jag skulle vilja göra med min kropp innan jag dör. Som tatueringar, håret, stilar osv.. Skulle vilja göra en massa coola saker men känner att jag inte riktigt har modet för att göra det. Men nån gång i livet ska det väl bli ;)
 Så har gjort en lista: 
1. Färga håret rött.
 
 
  
Så häftigt.
2. Tatuera en häst på handleden. 

         
 
3. Klippa mig kort hårig. Blont som går lite ovanför axlarna.
 
 
4. Pierca Helix.
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Klara
27 Oktober, 2013 - 17:31 / BLOGG: http://ordspya.webblogg.se

jag har ju piercat örat men hade ingen aning om att det hette helix?!?!? hahaa! men gört! sjukt värt + kändes typ exakt som när man tar vanligt hål! fast jag tog ju i och för sig med pistol men ändå :)

Svar: Ja, tycker det är så snyggt :)
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback