» Dag 21 - Innehållet i min väska

 
 
Solglasögon & mina vanliga glasögon.
Plånbok, handkräm och läppsyl.
 Tuggumi, p-piller, etui, schema för skolan. 
+ en penna, suddigum, stift, hårspännen och värktabletter. 

Det är vad som finns i min väska. 
 
 


Klara
26 Oktober, 2013 - 12:35 / BLOGG: http://ordspya.webblogg.se

sv: texas chainsaw massacre tyckte jag var jätte bra, på något konstigt sätt... vill inte spoila men du kanske förstår om du ser den ;) den är liksom cool på sitt eget lilla sätt!
sen har jag faktiskt inte sån jätte koll jag heller.. dom flesta jag sett var ganska dåliga hahaa.
The Call är bra men den är mer thriller tror jag :)

Svar: Okej, tack! :)
Moa Kjellström

Tea Dahlström ❄
27 Oktober, 2013 - 12:35 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

vilket kuligt inlägg! :D ❤
är de där p-pillerna bra, får du biverkningar av dem? du behöver inte svara om du inte vill! :)

Svar: Har bara ätit dom i runt 2 veckor och man ska äta dom minst 3 månader innan man är helt säker på om dom funkar för en eller inte. Det är ju också beroende från person till person. Än så länge tycker jag att dom funkar bra, enda biverkningen är att jag har fått ovanligt mycket finnar men det står också att man kan få det men ska gå över efter några veckor. Men som sagt så kan man ju få olika biverkningar beroende på vilken person man är så det är bara att pröva sig fram :) ❤
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback