» Fotografering från hästryggen

 
 
 
 
Idag vart det att rida barbacka ut i skogen. Passade på att ta med kameran och de var inte de lättaste att ta kort när Runa höll på å trampa omkring och bråkade... Fick några bilder iallafall :) Runa var på ett himla ''lek'' humör och tyckte det var kul och kasta av en när man väl red barbacka.. Kändes som en rodeo alltihop. Så for över huvudet på henne och som tur var så landade jag rätt så varken jag eller kameran gjorde sig illa! Tackar ridhjälmen för att den fanns på plats också. 
Harebäst

 
 


Emma Eriksson
16 November, 2013 - 16:52 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

väldigt fina bilder Moa, allihopa! och läskigt att blir avkastad, haha! tur att det gick bra! :)

Svar: Tack :) Ja, som tur var!
Moa Kjellström

Klara
17 November, 2013 - 16:52 / BLOGG: http://ordspya.webblogg.se

DU ÄR SÅ DUKTIG PÅ ATT FOTA, SJUKT FINA BILDER!!!!!!!!!

Svar: åå tack Klara! ^^
Moa Kjellström

Emma Berglund
17 November, 2013 - 16:52 / BLOGG: http://emmaberglunds.se

Svar; Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen större lust att berätta precis vilken ö jag bor på, är ganska larvig när det gäller att ange precis vart man bor, hoppas du förstår! Men de är helt enkelt en ö som ligger i Stockholms skärgård :) kram!

Svar: aha okej! De är helt okej, undrade bara för att min mormor bor på Möja så tänkte om de var någon ö i närheten :)
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback