» Dag 6 - Mina styrkor

Tycker nästan alltid att de är svårt och berätta om ens styrkor, liksom berätta om något som man själv upplever är ens starka sidor. Men ska göra mitt bästa ;)
 
1. Att lyssna till mig själv. Att lyssna på vad jag behöver just nu.
2. Att hjälpa till. Jag tycker de är roligt att hjälpa andra, att komma fram till en lösning tillsammans eller hjälpa till att bära saker osv.
3. Att handskas med djur. Jag tror jag är ganska duktig på de iallafall ;) Tycker om att hålla på med djur tex som hästar, hundar osv.
4. Att lyssna på andra. 
5. Att få bilder med känslor i. Tycker att en bra bild är en bild som förmedlar någon känsla. 
6. Att berömma mig själv. Haha, de här är en sak jag har fått brottas väldigt mycket med de här senaste året. Istället för att hacka på sig själv så kan man ju berömma sig själv, får en ju iallafall att må bättre :)
 


Emma Eriksson
25 Juni, 2013 - 14:13 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

bra saker! ♥

Tea Dahlström ▲
06 Juni, 2013 - 14:13 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

vilka bra och framförallt sanna saker Moa, och det var verkligen bra styrkor, du är så bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback