» Dag 5 - mina rädslor

1. Djupt vatten. När man är ute i sjön eller någon stor basäng och de är mörkt och djupt under en, uuuush!
2. Getingar. Är jag livrädd för, har aldrig blivit stucken av någon men tycker dom bara är läskiga.
3. Konflikter. Jag tror jag är ganska konflikt rädd, något som jag måste jobba på.
4. Att tappa mobilen när man går över en bro. haha, håller alltid extra hårt i mobilen då.
5. Att spy i en karusell. 
6. Att ramla/vricka fötterna i klackskor. Gör så ont...
De va mina rädslor :)
 


Emma Eriksson
14 Juni, 2013 - 12:39 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

4:an är jag med.. HAHAHHA

Svar: haha, alltid!
Moa Kjellström

Tea Dahlström ▲
17 Juni, 2013 - 12:39 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

håller verkligen med dig om 1:an, det är SÅ himla läskigt, är typ rädd för att åka ner till botten, att en fisk ska gnida sig mot mig eller att det ska komma nått vattenmonster och typ bita en :'( om jag märker att jag simmat för långt ut får jag alltid panik och börja simma in mot grundt vatten igen i typ hundsim för att jag blir så rädd, haha :)

Svar: Precis, uuush!
Moa Kjellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback