» Blogglista 30 dagar

Har ju inte så mycket att lägga ut på bloggen förutom en massa bilder så för att göra de lite roligare tänkte jag köra en sån här 30 dagars lista. Så får se om jag börjar med de idag eller imorgon :)

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 2 - Min Kärlek

Dag 3 - Min önskelista
Dag 4 - Det här hade jag på mig idag

Dag 5 - Mina rädslor

Dag 6 - Mina styrkor

Dag 7 - En gammal bild på mig själv

Dag 8 - Mina drömmar

Dag 9 - Det här åt jag idag

Dag 10 - Något som är viktigt för mig

Dag 11 - Mitt drömbröllop

Dag 12 - En bild på mig själv för ett år sen

Dag 13 - Mitt favoritprogram 
Dag 14 - Favorithögtid

Dag 15 - Något jag aldrig kommer glömma

Dag 16 - Min favoritplats 
Dag 17 - Något/någon som förändrat mig

Dag 18 - Mina ambitioner

Dag 19 - Min dag

Dag 20 - En låt som får mig att le

Dag 21 - Innehållet i min väska
Dag 22 - Saker jag stör mig på

Dag 23 - Favorit bok
Dag 24 - En bild som jag alltid skrattar åt

Dag 25 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.

Dag 26 - Bloggar jag följer

Dag 27- Mitt rum

Dag 28 - Mitt favorit klädesplagg

Dag 29 - Mitt favorit smycke

Dag 30 - Favoritmotto




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback