» Dag 11 - Mitt drömbröllop

Mitt drömbröllop:

1. Jag skulle vilja gifta mig på något fint ställe utomhus. 
2. Jag skulle vilja ha som ett specielt tema, tex blått eller havs tema osv..
3. Brudtärnorna skulle ha blåa/turkosa klänningar
3. Jag skulle nog vilja ha en vit klänning.
4. Brudbuketten skulle nog matcha brudtärnornas turkosa.
5. Bröllopsmiddagen får vara inomhus, på något mysigt ställe.
6. Och en massa härliga människor!
 
De skulle nog vara mitt drömbröllop. Kommer säkert att ändra mig tusen gånger innan jag verkligen ska gifta mig,  men än så länge så är de nog något liknande :)
Alla bilder tagna från google.
harebäst
 
 
 
 
 
 
 


Emma Eriksson
08 Augusti, 2013 - 21:28 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

åh va kul med böllop! jag hoppas jag får gifta mig nån gång :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback