» Runisen

Idag vart de en sväng ut i skogen med Runa. Hade världens träningsverk sen söndagens ridning så nu kan jag knappt gå... :(

Har inte blivit så mycket bloggning för att vårt internet har krånglat i en o en halv vecka så har suttit och fixat på bloggens design istället.
Så vad tycker ni om min nya vår/sommar design?
 


Tea Dahlström
23 April, 2013 - 15:33 / BLOGG: http://teadahlstrom.blogg.se

Det är härligt med träningsvärk, då vet man att man lever!!!! ;) fina bilder, fina Runa :') skitfin design! :D när det går mot ljusare tider krävs det en ljusare design, hihih :) (jag ska jag å inom sinom tid..)

Svar: Ja, precis! Känner sig värsta stursk ;) Men tack, de är alltid så svårt att göra en ny design till bloggen :)
Moa Kjellström

Emma
24 April, 2013 - 15:33 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

fin design! :D

Svar: Å tack :D
Moa Kjellström

Sara
24 April, 2013 - 15:33 / BLOGG: http://photomemories.webblogg.se

åh va fint det blev med designen! :D
och åh sööötruna!

Svar: Tack! :D
Moa Kjellström

Anonym
27 April, 2013 - 15:33

Rider du western med runa? :)

Svar: Bland annat, ja :)
Moa Kjellström

Louise
09 April, 2013 - 15:33

Hej! hittade din blogg av en slump. Tycker din häst är otroligt fin! har själv en haflinger, modell grov, rider med en western sadel, kan inget sådant, men passar oss då vi bara rider i skogen. Kul att hitta någon i min ålder som har ungefär samma inställning till hästar och ridning. Gillar starkt dina bilder med typ medeltids inspiration, bröllopet, teatern, riddarna och uppvisningar. Jättehäftigt! själv hade jag aldrig vågat rida min buse utan hjälm ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback