» Det kan faktiskt vara fin väder i Järpen också...

Skulle inte ha något emot att solen kom tillbaka till Järpen just nu!
Hela denna dag har jag varit hos Sara med Sara och Emma och dansat, taggar inför sommaren med danslägret ;) Men nu är jag hemma och slappar men har så sjukt mycket att plugga till så får se hur jag gör, kanske sticker iväg på typ en musikal eller vad man ska säga! Ska bli sjukt kul :D om vi nu får tag på biljetter ;)
Var på gården igår också! Hade sjukt kul, sen kom de massa roligt folk så de blev en lyckad kväll. Sen runt 9 stack typ alla för att kolla på hockey, så då va jag med Joel och Ludde hela kvällen och åkte sen hem halv 12! Jo, känner mig rätt så på bra humör endå! Förutom att det snöar här... Det är liksom Maj, då ska de inte snöa :'((((


MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala
05 Maj, 2012 - 16:16 / BLOGG: http://mooollys.blogg.se/

Hoppas din kväll blir finfin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback