» TOMT...

Ja... Idag har jag väl vart på skolan! Hälften av 8c var borta så det kändes så tomt :( Det var västjämska (skidtävling) och sjukdomar. Har känt mig jätte seg, orkar inte gå på skolan!! Men får inte stanna hemma för mamma! hon tvingar iväg mig varje dag, men de kanske är lika bra :) Ikväll ska jag på kör och ledarutbildning + att jag måste göra franska! Aj då ;) Aja men det går nog bra! Och imorgon har vi mördar dagen på skolan då alla dom jobbiga och långa lektionerna är! :S
Franska... Ska beskriva mitt rum på franska! KULIT!

Det här är jag just nu! ;) Ser ni vilka gropar jag får till runt näsan?! :O Tufft! B:)Hejsvejs!


Sara [fotoblogg]
14 Mars, 2012 - 17:08 / BLOGG: http://sarapresterg.blogg.se/

hahaha, söööt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback