» Svar på frågestund!

Klarar inte av att vänta längre! Måste svara, det är ju sååååå roligt. Fick några frågor endån, trodde inte de men tackar för det :D Skriver svaren i ett litet roligt inlägg ;)
1. Det bästa är nog att man känner sig så fri! Att man får känna hästen och dens ''rytm''! Det beror ju också på vilken häst man rider. Min häst som jag har lärt känna nu, vi är ju som bästa vänner :)
2. Jag kanske har bloggat i 3 år eller något liknande. Men den här bloggen har jag bara haft i några månader ;)
3. Det har jag inte alls funderat på :P Känner en lite press när alla pratar om vad dom ska gå medans jag inte alls vet. Eller jo, lite kanske!
4. Att få berätta och visa allt man har gjort och så klart kommentarerna ;)
5. Nej... Hatar att gå i 8:an.
1. Banan är ju gott och enkelt men apelsin är godare men svår att skala... men jag väljer väl apelsin! :$
2. För det passar liksom inte det jag skriver här på bloggen + att det kanske är lite smörigt :S?!
3. Jao, ph 7 eller hur man säger :)
4. näääää...
5. Jag har 1 på min fot! :// Pinsam fråga...
6. i frysar kan man ju ha glass och det är ju gott så jag väljer frys! :'D
7. Vår, älskar den känslan när snön tinar bort och det börjar bli sommar. På hösten så börjar man ju skolan...
8. hmm.. aldrig så in your dreams ;)
1. Tacos tror jag, för i det är det ju massa olika ingridienser så man liksom får i sig mycket av mycket ;)
2. Oj! Det vet jag inte... Jag tror att jag skulle ha märkt det, alltså att jag är gravid men om du menar med trillingar och att jag redan visste att jag var gravid så skulle jag nog bli glad! :')
3. En röd fyrkantig matlåda som ligger på ett vitt bort med någon serie figur på!
Oj här kommer en lång!
1. Njää... :$
2. Om jag lägger ihop alla år så är det kanske 9 år :)
3. Just nu är det nog SO eller slöjd!
4. Nej... inte potatisgratäng :SS! Jag tror jag inte har någon eller jo!! Tomtegröt! MUMS!
5. 1 år med Victor i typ 3:an eller 4:an
6. Ställer många kärleks frågor här ;))! Men det är nog Niklas Prestberg!
7. Oj! Jag har nog ingen direkt men hohf.myshowroom.se är bra och woa.blogg.se då ;$
8. Sitter vid datorn... :-B
9. Rida OFC!!
10. Dans, det är typ det enda jag är bra på inom ''idrott''
11. Hund, katter är bara läskiga :O! fast dom är rätt så söta dom med...
12. Läsk.. hmm.. Linda? Känner du mig?! :O
13. Frukt för då känner jag mig så nyttig (okej, godis är godast men det vill jag bara inte erkänna för mig själv, för jag ska inte äta godis!)
14. Sommar, nu iallafall! Vill inte ha den här slaskiga halv vintern vi har nu!
15. Ja.. Jedward ofc.. raggar stenhårt! ;)
1. Hmm... Det är nog mina föräldrar;), Linda och tjejerna i klassen ^^!
2. Ja, jedward, tycker dom är såå coola! Följer sina vägar och bryr sig verkligen om sina fans! Seleena gomez, hon är så himla tuff! Är en stor förebild för mig! sen så har jag ju några liksom i vardagliga livet och det är nog min mormor, hahaha! Älskar henne och hennes humor ;)
3. Bikinin, nån av hundarna och kameran!
4. Ja, jag gillar inte mina fötter och min lilltå, för den har en liten pytte nagel som jag aldrig visar! Hähähä!
5. Ja'a! Självklart Teaaa :D haha skoja...
6. Taskigt ju! Men jag blev as glad :DD!!
7. Vad jag föredrar helst:
Mysiga hemmakvällar när jag är trött men annars är det ju kul på byn ;)
Kött!!
Elak fråga...
MJÖLK!
Tv :]
Mjölka kor, tufft B)
Bajsa!
1. Förutom Twillight serien så gillar jag en bok som heter ''puman''! SÅÅÅ BRA!
2. Jag får inge månadspeng, dom ''går'' som till Runa :) Sen så betalar ju mina föräldrar mina kläder osv...
3. Hund!
4. Vanilj :]]! GOTT!
Slut! Men nu kan fortfarande fråga på frågestunden ;)


Emma [foto]
14 Mars, 2012 - 19:10 / BLOGG: http://emmaeriksssons.blogg.se/

Motsvar på dina svar:

1. Banan är väl bra? eller? du är ju byxmyndig och allt!

2. FEL SVAR

3. weeeeeeeeei :]

4. JAG SKA ALDRIG MER KOLLA PÅ DIN BLOGG.

5. Är den stor?

6. Glass är gott :)

7. Det är ju bara för att jag fyller år då, vad gulligt av dig!

8. Jag får väl paparazzi-fota dig då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback